גמישות ותנועתיות: תרגול יומי

בפוסט האחרון שלי, דיברנו על גמישות ועל החשיבות שלה עבור כל אחד מאיתנו, בחיי היום-יום ובספורט.
כמו שהבטחתי, אני משתפת אתכם כאן בסרטון קצר של רוטינת התנועה היומית שלי. זה תרגול קצר שלוקח כמה דקות, ואני מקפידה לבצע אותו בכל בוקר ברגע שאני מתעוררת.

רוצים להתחיל את היום שלכם בהרגשה טובה יותר? ממליצה לכם לנסות גם!

כמה דגשים חשובים:
התרגול מוצג במהירות כפולה, אך יש לבצע את התנועות לאט ובהדרגה. השתדלו להיות קשובים לגוף שלכם, ולהרגשה תוך כדי. האם משהו כואב? רגיש? פחות נוח? האם יש אזור שזקוק ליותר זמן ותשומת לב? אל תחששו לעשות שינויים והתאמות.
אל תגיעו לטווחים של כאב או אי-נעימות, תזרמו עם התנועה שהגוף שלכם *כן* מאפשר באותו רגע.
ובעיקר – אל תשכחו לנשום. זה עוזר לגוף להרפות, להוריד מגננות, ומאפשר להרחיב את התנועה במקום להילחם בעצמנו.

תנו לעצמכם מתנה של כמה דקות בכל בוקר, מעין טקס קצר שיאפשר לכם לא רק להתחיל את היום בתחושה פיזית מעולה, אלא גם בהרגשה פנימית הרבה יותר רגועה ונעימה.

אל תדחו את הגוף שלכם לאחר-כך. משבצת קצרה של תנועה בתחילת היום מבטיחה לכם שהגוף שלכם לא יישכח בין שאר הדברים הרבים שאתם מתכננים להספיק.
והאמת היא – שאחרי שמתחילים את היום בתנועה, יש גם הרבה יותר חשק ומוטיבציה להמשיך ולזוז גם בהמשך!

כואב לכם? רוצים להיכנס לכושר?

היי, אני טל!
אני מטפלת במגע - כי אני יודעת שיש לי את היכולת לעזור. יש בידיים שלי כוח, חמלה, ידע והבנה - כדי לעזור לגוף שלכם לשחרר מחסומים, להתיר קשרים, ולסלק כאבים. ומהצד השני, אני ספורטאית, שחיינית, מאמנת כושר ומדריכת שחייה. כי נולדנו כדי לזוז, וייתכן שזה נשכח אי שם בדרך. תנועה היא חיים, והיא כאן כדי לשמור עלינו. מה שהופך אותה לחלק בלתי נפרד מטיפול בכאב - לכן שמתי לי למטרה לעזור לכם להכיר את הגוף שלכם, ללמוד איך להניע אותו, להתחזק! ובאותה נשימה תרוויחו תחושת מסוגלות מדהימה, והרגשה טובה יותר בגוף ובנפש.

אשמח לעזור לך להרגיש יותר טוב!

צרו קשר או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם 👇🏼

אני מקבלת מטופלות בקליניקה שלי בצפון תל אביב: ברודצקי 36, תל-אביב

ימים א’-ה’: בין השעות 8:00-20:00
יום ו’: בין השעות 8:00-14:00

זמינה בטלפון, וואטסאפ או SMS

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

הסיפור שלי

בין מים לגוף – חלק ב’

למי שפיספס את החלק הראשון – מוזמנים לקרוא כאן. – אני חושבת שמתישהו בתיכון התחלתי להתפרק, כאילו הזיקנה נפלה עליי בבת-אחת. ילדה בת 16, אבל חורקת.הלחץ רק הולך ועולה – נבחרת ישראל, תחרויות, ציפיות, חלומות על

כואב לך?

כואב? אז למה אתם מחכים?

בזמן האחרון, הרבה אנשים שואלים אותי – מתי צריך לפנות לטיפול? וזו שאלה כל-כך קריטית וחשובה, כי התשובה אליה תשפיע במידה רבה על התוצאה שתקבלו, ועל אופן ההתמודדות שלכם עם הכאב או הבעיה. אז מתי