קוראים ומטופלים יקרים,

אני רוצה לשתף אתכם ברעיון שמתבשל אצלי בתקופה האחרונה, וסוף-סוף, בשעה טובה ומוצלחת – יצא לפועל.

פעמים רבות, יוצא לי לשמוע ישירות או בעקיפין, על אנשים שסובלים מכאב כזה או אחר. בינינו, מעטים ברי המזל שמדלגים לאורך חייהם בלי להיתקל בכאבים האלו. וזה בסדר, כפי שכבר דיברנו לא פעם – כאב הוא חלק מהחיים. ייתכן אפילו, שהשלב הראשון בדרך להיפטר ממנו, יהיה להכיר בכך שהוא קיים – הוא לא סוף העולם, וכמו שהוא בא הוא גם ילך.

עם זאת, חלקנו סובלים מכאבים ברמה גבוהה מהממוצע – כאבים שמפריעים לנו בחיי היום-יום, לעיתים משתקים אותנו, משפיעים על המצב הנפשי שלנו, על הבטחון העצמי שלנו, וכמעט על כל אספקט בחיים. ועם כל הכבוד לכאב היקר – זה כבר יותר מדי.
אני לא מוכנה לסבול את המחשבה, שכל-כך הרבה אנשים סובלים, כאובים ומתייסרים – ואין להם מושג שאפשר אחרת. כל הרעיון לפרויקט שלי התבסס על המחשבה הזו, שהטרידה אותי זמן רב. המחשבה שאנשים מסתובבים להם אי-שם, חושבים שאין להם פתרון, שזו גזירת הגורל שלהם להמשיך ולסבול. החלטתי להרים את הכפפה ולשתף אתכם בכמה שזה לא נכון.

אני לא קוסמת ולא מכשפה, אבל אני באמת מאמינה בלב שלם – שעם קצת הקשבה, קצת מחשבה, מגע נכון ותנועה נכונה – אפשר לפתור או לפחות לשפר משמעותית, את רב הכאבים האלו.

לכן, בשיתוף פעולה עם מספר מטופלות יקרות, שהסכימו להיחשף כאן ולאפשר לי לשתף את פרטי המקרה שלהן, אני עומדת לגלול בפניכם לאורך סדרה של פוסטים את התהליך שעברנו יחד. זאת במטרה להעלות את המודעות לתחום הטיפול כפתרון ממשי ויעיל לבעיות כאב אורתופדיות (ולא רק).
כדי שמי מכם שקורא, ומרגיש שעובר עליו משהו דומה – יוכל להרגיש שזה לא הסוף, ולראות את האור בקצה המנהרה. כדי לעודד אתכם שזה יכול להיגמר, אתם יכולים להרגיש טוב יותר, ואני מפצירה בכם לא להתפשר על פחות מזה.

הגוף שלכם הוא היחיד שקיבלתם, תשמרו עליו, תטפלו בו יפה, תאהבו אותו הרבה. אתם חייבים את זה לעצמכם!

תישארו לעקוב אחרי הסיפורים שיתפרסמו כאן ממש בקרוב…

כואב לכם? רוצים להיכנס לכושר?

היי, אני טל!
אני מטפלת במגע - כי אני יודעת שיש לי את היכולת לעזור. יש בידיים שלי כוח, חמלה, ידע והבנה - כדי לעזור לגוף שלכם לשחרר מחסומים, להתיר קשרים, ולסלק כאבים. ומהצד השני, אני ספורטאית, שחיינית, מאמנת כושר ומדריכת שחייה. כי נולדנו כדי לזוז, וייתכן שזה נשכח אי שם בדרך. תנועה היא חיים, והיא כאן כדי לשמור עלינו. מה שהופך אותה לחלק בלתי נפרד מטיפול בכאב - לכן שמתי לי למטרה לעזור לכם להכיר את הגוף שלכם, ללמוד איך להניע אותו, להתחזק! ובאותה נשימה תרוויחו תחושת מסוגלות מדהימה, והרגשה טובה יותר בגוף ובנפש.

אשמח לעזור לך להרגיש יותר טוב!

צרו קשר או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם 👇🏼

אני מקבלת מטופלות בקליניקה שלי בצפון תל אביב: ברודצקי 36, תל-אביב

ימים א’-ה’: בין השעות 8:00-20:00
יום ו’: בין השעות 8:00-14:00

זמינה בטלפון, וואטסאפ או SMS

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

בלוג

חזרה לספסל הלימודים (רק שהוא בעצם מיטת טיפולים)

במצב אידיאלי, תשאפו תמיד לעשות מה שאתם נהנים ממנו, וגם מקדם אתכם אל עבר המטרה שלכם. אם זה לא מתאפשר – תעשו מה שמקדם אתכם אל עבר המטרה, גם אם אתם לא נהנים ממנו. אם

מיטל, כאבי גב עליון ויציבה כפופה

#פרויקט_גוף – מקרה מבחן | מיטל, מטופלת עם כאבי גב עליון ויציבה כפופה | חלק 1

תכירו את מיטל😊היא הגיעה אליי עם כאבים בשכמות וגב עליון שנמשכים כבר שנים. בנוסף, סובלת מעמידה שפופה, גב עליון כפוף וכתפיים שמוטות לפנים.היא ניסתה כבר הרבה דברים, אימונים וטיפולים שונים אבל שום דבר לא עשה