דרך העיניים שלי אני יכולה לחלק את המטופלים שלי לשתי קטגוריות. הראשונה – אלו שהטיפול עוזר להם כמו קסם. הם יוצאים מהחדר כמו חדשים, קמים למחרת בבוקר ואין זכר לכאב או הבעיה שאיתה הגיעו. סיפוק אדיר כמובן, מרגש ומחמם את הלב.

והקבוצה השנייה – שם הדברים זזים קצת יותר לאט. הם מגיעים לטיפול ואני יכולה להרגיש שהם לא לגמרי סומכים, קצת חוששים, סקפטים. אולי כבר ניסו כל-כך הרבה דברים וכמעט לא מסוגלים להאמין שמשהו בכלל יכול לעזור.
מטיפול לטיפול זה לא לגמרי נעלם, עדיין יש משהו ברקע, הכאב מורגש אבל אולי פחות? פתאום כבר לא חושבים עליו בכל שעות היום?
הגוף עדיין לא מוכן להרפות לגמרי, וגם הראש עוד שוקל בכובד. הכאב הזה, כבר הפך להיות חלק מאיתנו.
אבל הם עדיין ממשיכים להגיע, וזה הסימן שלי שמשהו בכל זאת זז.

אני עוטפת ומלווה ועוקבת, ומוסיפה תרגול מפורט (שיעורי בית, כן כן). לא תמיד מצליחים להתמיד, אולי לא מיד, אולי לא כל יום. מרגיש כל-כך לאט-לאט ואז פתאום –
“את יודעת, היום קמתי בלי כאבים. אני חושבת שהם פשוט עברו מעצמם…”

אז אני מחייכת לעצמי, כי העיקר שעבר! 🙃 פחות משנה לנו כבר מי ומה עזר…

הרי כשהטיפול משפיע מיד, הקישור הוא קל וברור. ומי מאיתנו לא נהנה מתוצאות מהירות? הטיפול עוזר, הכל עובר, כולם מרוצים.
אבל לפעמים המציאות קצת שונה. זהו טבעם של תהליכים ארוכים, נטולי קסמים ונצנצים. הם זזים לאט, ואין קשר מהיר של סיבה ותוצאה.
קשה למוח שלנו להפנים את זה, כשמשהו משפיע לאורך זמן, מחלחל. עושה שינויים קטנים וכמעט בלתי נראים לעין – אבל לאורך זמן משהו זז. משהו שמאפשר לגוף שלנו לעשות את העבודה לבד – רק דחיפה קטנה, ואופס, זה עבר “מעצמו”.

האמת היא שאין לאף אחד מאיתנו דרך לדעת מה בטוח יעזור, מה הפתרון המושלם, “תרופת הפלא”, לכל בעיה באשר היא.
אפילו בדיעבד, קשה לשים את האצבע על מה בדיוק עזר. לפעמים זה פשוט עניין של אמונה.
נסתרות דרכי הגוף, ואנחנו תפקידנו רק לתת לו את המעטפת הטובה ביותר. התמיכה, ההקשבה ותשומת הלב, כדי שהוא יוכל לפרוח, ולתקן הכל לבד – כמו שרק הוא יודע לעשות.

בואו נלמד לתת לגוף שלנו את מה שהוא צריך, כדי שלא נצטרך להתלונן שהוא עושה לנו בעיות 🙃
תספרו לי, מה הגוף שלכם מבקש?

כואב לכם? רוצים להיכנס לכושר?

היי, אני טל!
אני מטפלת במגע - כי אני יודעת שיש לי את היכולת לעזור. יש בידיים שלי כוח, חמלה, ידע והבנה - כדי לעזור לגוף שלכם לשחרר מחסומים, להתיר קשרים, ולסלק כאבים. ומהצד השני, אני ספורטאית, שחיינית, מאמנת כושר ומדריכת שחייה. כי נולדנו כדי לזוז, וייתכן שזה נשכח אי שם בדרך. תנועה היא חיים, והיא כאן כדי לשמור עלינו. מה שהופך אותה לחלק בלתי נפרד מטיפול בכאב - לכן שמתי לי למטרה לעזור לכם להכיר את הגוף שלכם, ללמוד איך להניע אותו, להתחזק! ובאותה נשימה תרוויחו תחושת מסוגלות מדהימה, והרגשה טובה יותר בגוף ובנפש.

אשמח לעזור לך להרגיש יותר טוב!

צרו קשר או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם 👇🏼

אני מקבלת מטופלות בקליניקה שלי בצפון תל אביב: ברודצקי 36, תל-אביב

ימים א’-ה’: בין השעות 8:00-20:00
יום ו’: בין השעות 8:00-14:00

זמינה בטלפון, וואטסאפ או SMS

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

בלוג

הגיע הזמן לסדר את העדיפויות

למה אנחנו לא עושים את הדברים שאנחנו כל-כך רוצים לעשות? להתפטר מהעבודה המשעממת שלנו לקום בבוקר ולעשות משהו שמספק אותנו באמת להיות עם אנשים שאנחנו אוהבים לטייל מסביב לעולם לרדת במשקל להיכנס לכושר להרגיש טוב

גמישות ותנועתיות

גמישות ותנועתיות: למה הגוף שלך צריך את זה

בזמן האחרון קיבלתי מכם כמה פניות בנושא שחזר על עצמו – גמישות. למה זה חשוב? איך לשפר אותה? איפה כמה ולמה ומה היא גמישות בעצם? בואו נעשה בזה סדר! גמישות היא למעשה היכולת של הגוף