#פרויקט_גוף – מקרה מבחן | עירית, מטופלת עם כאבי כתפיים ופריקות חוזרות | חלק 3

למי שמצטרף אלינו רק עכשיו, מזמינה אתכם לקרוא קודם כל את
החלק הראשון
והחלק השני
של מקרה המבחן של עירית 😇 בדרכה לכתפיים חזקות שלא מתפרקות 😉

בהמשך לטיפול הקודם, עירית קיבלה אוסף תרגילים גדול לחיזוק וייצוב הכתפיים, והיא תרגלה וממשיכה לתרגל אותם בבית בין הטיפולים. לכן, בטיפול זה התמקדתי בעיקר בעיסוי ועבודה על רקמה רכה.

שחררתי אזורי טריגר והידבקויות באזורים המשיקים לכתף – בגב, בשכמות, בחזה ובצוואר. תזכרו שהכתף לא עומדת לבדה בעולם, והיא מחוברת בקומפלקס שלם של שרירים, גידים, עצמות ופאשיה אל יתר הגוף. לכן – תמיד נטפל במכלול, ולא רק באזור הכאוב.
אף איבר לא נפצע לבדו – ולכן גם לא יוכל להחלים לבדו. הגוף שלנו הוא יחידה אחת – ניתן לחלק אותו ולקטלג, אך בסופו של דבר הוא פועל כשלם. כל תנועה היא תוצאה של הרמוניה מושלמת של כלל היחידות המרכיבות אותנו.
בכל פעם שאחד המרכיבים (במקרה שלנו מפרק הכתף) כאוב או פצוע, כל הסובבים אותו מאחדים כוחות כדי שנוכל להמשיך לתפקד. הם לוקחים על עצמם יותר עומס, מבצעים פיצויים שונים  בתנועה ובסופו של דבר עלולים להיפגע גם הם. לכן חשוב והכרחי לטפל בכל המכלול.

במהלך הטיפול, ניכר שהכאבים והרגישות ירדו באופן משמעותי – זה סימן טוב, שהגוף מגיב לטיפול ומוריד מגננות, וגם המצב הדלקתי מתפזר.

ורוצים לשמוע את החדשות הכי טובות?
אחרי 3 טיפולים בלבד (!)
עירית מדווחת שהכתפיים מרגישות הרבה יותר יציבות ו”יושבות במקום”, הפריקות שהייתה חווה באופן מתמיד הפסיקו והכאב היומיומי עבר. לא יכולתי לבקש תוצאה טובה יותר! כאב כרוני של שנים רבות – נפתר תוך טיפולים בודדים 😇

אז מה עכשיו?
להמשיך לתרגל באופן ממוקד את אזור הכתף כדי לתחזק את התוצאות, לשמור על הכתף חזקה ומיוצבת היטב. להישאר קשובה לגוף – לשים לב לשינויים, להקפיד לנוח מספיק ולאפשר התאוששות מיטבית. וכמובן – בפעם הבאה שיש כאב, לא לחכות שנים עד שמתחילים לטפל. חבל לסבול סתם, במיוחד כשיש פתרון.

סובלים מבעיה דומה? מוזמנים לפנות אליי בפרטי ולהתייעץ.

ובנתיים – הנה טעימה קטנה מהטיפול של עירית.

 


למעבר למקרה המבחן של מיטל לחצו כאן

כואב לכם? רוצים להיכנס לכושר?

היי, אני טל!
אני מטפלת במגע - כי אני יודעת שיש לי את היכולת לעזור. יש בידיים שלי כוח, חמלה, ידע והבנה - כדי לעזור לגוף שלכם לשחרר מחסומים, להתיר קשרים, ולסלק כאבים. ומהצד השני, אני ספורטאית, שחיינית, מאמנת כושר ומדריכת שחייה. כי נולדנו כדי לזוז, וייתכן שזה נשכח אי שם בדרך. תנועה היא חיים, והיא כאן כדי לשמור עלינו. מה שהופך אותה לחלק בלתי נפרד מטיפול בכאב - לכן שמתי לי למטרה לעזור לכם להכיר את הגוף שלכם, ללמוד איך להניע אותו, להתחזק! ובאותה נשימה תרוויחו תחושת מסוגלות מדהימה, והרגשה טובה יותר בגוף ובנפש.

אשמח לעזור לך להרגיש יותר טוב!

צרו קשר או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם 👇🏼

אני מקבלת מטופלות בקליניקה שלי בצפון תל אביב: ברודצקי 36, תל-אביב

ימים א’-ה’: בין השעות 8:00-20:00
יום ו’: בין השעות 8:00-14:00

זמינה בטלפון, וואטסאפ או SMS

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

כואב לך?

כואב? אז למה אתם מחכים?

בזמן האחרון, הרבה אנשים שואלים אותי – מתי צריך לפנות לטיפול? וזו שאלה כל-כך קריטית וחשובה, כי התשובה אליה תשפיע במידה רבה על התוצאה שתקבלו, ועל אופן ההתמודדות שלכם עם הכאב או הבעיה. אז מתי

בלוג

לחיות על הקצה ולשמור על איזון

כולם מדברים על איזון – איך לשלב נכון, מה המינון המתאים? בדיוק קצת מהכל ובעיקר לא להגזים. מחפשים את הנקודה הזו באופק, שאפשר לרכז בה את המבט. נשימות איטיות, בלי תנועות חדות, ואם ממש רוצים