חברים ומטופלים אהובים,
בעקבות המצב הנוכחי, אשר לא ידוע לנו כמה זמן יימשך – לא מתאפשר לקיים טיפולים או אימונים פנים מול פנים. אין לנו גישה לחדרי כושר, לא ניתן להתאמן בחוץ – ולמעשה כל השגרה התנועתית שהייתה לרובנו נעצרה.

לכן, החלטתי להעלות בכל יום במהלך התקופה הקרובה, סרטון לתרגולי יומי קצר שניתן לעשות בתוך הבית – בלי שום ציוד מיוחד ⁦💪🏻 כל מה שצריך זה רק את הגוף שלכם.
זאת על מנת שנוכל לשמור עד כמה שאפשר על השגרה, להמשיך לזוז ולא להזניח את הגוף היקר שלנו.
הסרטונים יצורפו לכאן זה אחר זה בסוף כל יום, כך שתוכלו להשלים אם פספסתם 😊

מוזמנים לתרגל יחד איתי!
אם יש לכם בקשות ספציפיות, נושאים שהייתם רוצים שאתמקד בהם בתרגולים הבאים, או כל שאלה שהיא – מוזמנים לכתוב לי כאן או בפייסבוק.

שנישאר בריאים וחזקים 🙌

בתרגול זה נבצע חימום והנעה של כל מפרקי הגוף, מתיחות משחררות, ולסיום – תרגילים יעילים לחיזוק שרירי הרגליים.

בתרגול זה נעבוד על יציבות הגוף בעמידה, נתמקד במפרקי הכתפיים והירכיים – חיזוק השרירים העוטפים את המפרקים למניעת פציעות וכאבים.

בתרגול זה נתמקד בשרירי הליבה – זוקפי הגב, שרירי הבטן והאלכסונים. תוך כדי, נאתגר את ייצוב הגוף בעמידת שש ונחזק את שרירי הרגליים והידיים.

בתרגול זה נתמקד בתנועתיות של האגן והגב התחתון, להקלה על כאבי גב. במקביל נחזק את שרירי הבטן והישבן ברמות קושי עולות בהדרגה.

בתרגול זה נבצע מספר תרגילים שמחזקים את כל קבוצות השרירים – בעזרת הגוף שלכם ושני בקבוקי מים בלבד. אימון קצר וממוקד, בביצוע רציף יעלה את הדופק וישלב גם עבודה על סיבולת לב ריאה.

כואב לכם? רוצים להיכנס לכושר?

היי, אני טל!
אני מטפלת במגע - כי אני יודעת שיש לי את היכולת לעזור. יש בידיים שלי כוח, חמלה, ידע והבנה - כדי לעזור לגוף שלכם לשחרר מחסומים, להתיר קשרים, ולסלק כאבים. ומהצד השני, אני ספורטאית, שחיינית, מאמנת כושר ומדריכת שחייה. כי נולדנו כדי לזוז, וייתכן שזה נשכח אי שם בדרך. תנועה היא חיים, והיא כאן כדי לשמור עלינו. מה שהופך אותה לחלק בלתי נפרד מטיפול בכאב - לכן שמתי לי למטרה לעזור לכם להכיר את הגוף שלכם, ללמוד איך להניע אותו, להתחזק! ובאותה נשימה תרוויחו תחושת מסוגלות מדהימה, והרגשה טובה יותר בגוף ובנפש.

אשמח לעזור לך להרגיש יותר טוב!

צרו קשר או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם 👇🏼

אני מקבלת מטופלות בקליניקה שלי בצפון תל אביב: ברודצקי 36, תל-אביב

ימים א’-ה’: בין השעות 8:00-20:00
יום ו’: בין השעות 8:00-14:00

זמינה בטלפון, וואטסאפ או SMS

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

כואב לך?

מזל טוב (?), יש לך דלקת! אבל מה עכשיו?

הכתוב במאמר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, אין להסתמך על האמור כבסיס לאבחנה או טיפול.הכותבת איננה רופאה.  — מכירים את זה שכואב לכם משהו? סביר להניח שמתישהו, לפחות פעם אחת, נתקלתם בכך; שן, ברך,

הסיפור שלי

בין מים לגוף – חלק א’

אני זוכרת את עצמי יושבת על כיסא פלסטיק, עם אמא לידי, מול זגוגיות עצומות. מסתכלת דרכן על אחי הקטן, בן 5, לומד לשחות.לא הייתי מוכנה להיכנס לשטח הבריכה, אפילו לא כדי להסתכל.תמיד הייתי ילדה זהירה,